Klik her for at download vedtægterne i PDF version

Vedtægter – 2019

§ 1. Navn

Foreningens navn er: Elvernet, Hårlev Antenneforening

§ 2. Hjemsted

Foreningens hjemsted er: Hårlev

§ 3. Formål

Foreningens formål er at eje og drive bredbåndsanlæg, der kan forsyne medlem­mer­ne med:

a. danske og udenlandske radio- og tv-kanaler

b. internet og telefoni

c. andre ydelser, som kan tilbydes over bredbåndsanlæg

Stk. 2. Foreningen kan desuden drive naturligt beslægtet virksomhed som udlejning af antennemast og ledningsnet samt administration for andre antenne- og grundejerforeninger.

Stk. 3.  Foreningen kan tilslutte sig og eventuelt eje andele i andre foreninger, sel­ska­ber eller sam­men­slutninger, som har til formål at fremme foreningens formål.

§ 4. Medlemmer

Som medlemmer kan optages private husstande, institutioner og erhvervsvirksomheder, som ejer, lejer eller bebor boliger, ejendomme i fore­ningens forsyningsområde jf. § 2. Medlemskabet gælder for den husstand, der er tilsluttet an­­tenneanlægget.

Stk. 2. De i stk. 1 nævnte husstande har ret til optagelse som medlemmer, at blive tilslut­tet bredbåndsanlægget og at modtage de i § 3, stk. 1 anførte ydelser mod at betale tilslutnings­afgift, kontingent og andre afgifter.

Stk. 3. Ejere af grunde med dobbelthuse/flere boliger skal foretage separat fremføring af stikledning fra stander i skel eller udvendigt fordelingssted til de respektive huse/boliger.

Stk. 4. Tilslutning af anlægget skal foretages af et af bestyrelsen anvist firma.

Stk. 5. Enhver privat husstand, institution, erhvervsvirksomhed, som er tilsluttet antenneanlægget, er pligtig til at være medlem af for­eningen efter stk. 1.

Stk. 6. Medlemskabet er ikke personligt, men tilknyttet den bolig eller lokalitet, hvortil signalforsy­ning leve­res. Ved flytning inden for forsyningsområdet, kan medlemskabet overføres til en anden bo­lig eller lokalitet, der er tilsluttet antenneanlægget, mod betaling af et gebyr.

Stk. 7. Et medlem har pligt til skriftlig at meddele bestyrelsen, at det fraflytter boligen, ejendommen eller udmel­der sig. Indtil meddelelse om fraflytning er modtaget, hæfter vedkommende stadig for alle y­del­ser til foreningen.

Stk. 8. Såfremt et fraflyttet medlem ikke udmelder sig, kan den nye husstand over­tage medlemskabet mod betaling af det gebyr, der er fastsat herfor. Såfremt der er restancer for den fraflyttede, som vedkommende ikke betaler, skal det nye medlem betale disse, dog højst et beløb svarende til et tilslutningsbidrag.

§ 5. Levering af ydelser

Alle medlemmer har ret til levering af alle ydelser, foreningen kan levere. Intet med­lem kan forplig­tes til at aftage nogen ydelser. Medlemskab kan således tegnes og op­retholdes ved alene at be­tale det i § 6, stk. 2 anførte kontingent.

Stk. 2. Foreningens ydelser jf. § 3, stk. 1, udbydes i et antal pakker eller TV- og radio­kanaler eller an­dre enkeltydelser, for hvilke der fastsættes en pris. Information herom skal fremgå af fore­nin­gens hjemmeside.

Stk. 3. Bestyrelsen kan foretage løbende ændringer i de i stk. 2 nævnte ydelser, når den finder det nødvendigt. Beslutninger herom skal efterfølgende forelægges til orientering på den førstkom­men­de ordinære generalforsamling. Foreningen skal sikre alsidighed ved programvalg, så der tages rimeligt hensyn til mindretals­interesser og alsidighed i programudbuddet.

Stk. 4. Skift mellem eller opsigelse af de i stk. 2 nævnte ydelser kan ske i årets løb. Bestyrelsen fast­sætter terminer herfor samt regler for tilmelding og framelding.

Stk. 5. Foreningen leverer signaler og forbindelser til tilslutningsstander tæt på med­lemmets bolig. Det er foreningens ansvar, at den tekniske kvalitet på tilslutningsste­det er i orden efter bedste bran­chestandarder. Placering af tilslutningsstander og den tekniske kvalitet fastsættes af bestyrelsen, hvis afgørelse dog kan indankes for gene­ralforsamlingen.

§ 6. Betaling for medlemskab og ydelser

Kontingent og ekstraordinære bidrag efter § 11, stk. 3 fastsættes af generalforsamlingen.

Stk. 2. Kontingent og ekstraordinære bidrag efter § 11, stk. 3 dækker udgifter til foreningens drift, administra­­tion, vedligehol­delse og udbygning.

Stk. 3. Afgifter til bl.a. programafgifter og ophavsretlige vederlag til Copy­dan, Koda m.fl. samt moms.

Stk. 4. Bestyrelsen er bemyndiget til at fastsætte prisen for andre ydelser og gebyrer for ydelser.

Stk. 5. De i stk. 1 – 4 nævnte kontingenter, afgifter, ydelser og gebyrer opkræves af bestyrel­sen, der fastsæt­ter betalingsfrister, rykkerprocedure m.m. Beløbene specificeres på opkrævningen.

Stk. 6. Bestyrelse er kontingentfrie, og der kan efter behov ydes godtgørelse for kørsel i egen bil, benyttelse af telefon, internet o.lign. Kontingentfritagelse og andre godtgørelser skal overholde gældende skattelovgivning.

§ 7. Andre pligter for medlemmerne

Medlemmerne afholder udgifter til udbedring af de skader, de måtte påføre foreningens kab­ler, forstærkere og standere m.v. på og uden for egen ejendom.

Stk. 2. Eventuelle beskadigelser af foreningens eller medlemmernes anlæg skal straks indberettes til bestyrelsen.

Stk. 3. Medlemmet er forpligtet til at etablere stikledning til den i § 5, stk. 5 nævnte tilslutningsstander samt udskifte den ved eventuelle fejl.

Stk. 4. Medlemmet kan etablere egne installationer i eget hus eller lejlighed. Sådanne installationer og de i stk. 5 nævnte stikledninger må ikke forstyrre bredbåndsanlæg­get. Sker dette alligevel kan foreningen straks frakoble tilslutningen og evt. kræve erstatning.

Stk. 5. Foreningen skal tilbyde medlemmerne etablering, kontrol og reparation af de i stk. 5 og 6 nævnte installationer. Medlemmerne afholder udgifterne hertil.

Stk. 6. Medlemmerne skal tillade foreningen og dens installatør adgang til teknisk kontrol af stikled­ning og husinstallation. Dette kan om fornødent sikres med fogedens hjælp.

Stk. 7. Et medlem må ikke tilslutte andre, herunder særligt andre husstande, til bred­bånds­an­læg­get.

Stk. 8. Såfremt et medlem forser sig mod stk. 6 eller 7 er bestyrelsen forpligtet til at påtale forhol­det og kræve erstatning. Kan dette ikke afhjælpe forholdet kan bestyrel­sen afbryde signalforsy­nin­­gen, kræve erstatning, ekskludere medlemmet og foretage politianmeldelse.

§ 8. Udmeldelse

Et medlem kan udmeldes af foreningen med 1 måneds varsel til udgangen af en betalingsperiode (regnskabsår eller kvartal).

Stk. 2. Udmeldelse skal ske skriftligt til foreningens bestyrelse.

Stk. 3. Ved udmeldelse er medlemmet ikke berettiget til at få udbetalt nogen andel af forenin­gens for­mue eller at få forudbetalt kontingent tilbagebetalt.

Stk. 4. Ved udmeldelse er medlemmet pligtig til at betale sin gæld forinden udmeldelse kan træde i kraft.

Stk. 5. Ansvar for de i § 7, stk. 3 anførte pligter og § 7, stk. 9 anførte handlinger bortfalder ikke ved udmeldelse.

§ 9. Restancer, inkasso, afbrydelse af forsyningen og eksklusion

Såfremt et medlem ikke betaler de ydelser efter § 6 eller overholder de i § 7 nævnte forpligtelser, kan bestyrelsen overdrage tilgodehavendet til inkasso, afbryde signalfor­syningen og evt. eksklude­re medlemmet.

Stk. 2. Inden de i stk. 1 nævnte sanktioner gennemføres, skal bestyrelsen sende en skriftlig advarsel, der påtaler forholdet og giver mindst 14 dage til at bringe forholdet i orden. Såfremt medlemmet ikke reagerer på den skriftlige advarsel og bringer forhol­det i orden, kan bestyrelsen sende en rykker med 10 dages varsel til at bringe forhol­det i orden. Det kan heri eller i senere skrivel­ser anføres, at bestyrelsen efter fristens udløb når som helst kan afbryde forsyningen og foreta­ge eksklusion.

Stk. 3. Medlemmet er pligtig til at betale samtlige omkostninger, der følger af den manglende indbe­taling, herunder inkassoomkostninger, afbrydelse og evt. gentilkobling af tilslut­ningen.

Stk. 4. Medlemmet kan appellere eksklusion og afbrydelse af forsyningen til først­kommende ordinæ­re generalforsamling.

Stk. 5. Eksklusion eller afbrydelse af signalforsyningen fritager ikke medlemmet for pligten til beta­ling af ydelser eller overholdelse af pligter, særligt de i § 7 nævnte for­pligtelser.

§ 10. Teknisk anlæg

Foreningen ejer og driver et bredbåndsanlæg, der kan modtage og distribuere de i § 3, stk. 1 nævn­te ydelser til foreningens medlemmer.

Stk. 2. Foreningens anlæg skal leve op til aktuelle tekniske standarder og ved­li­ge­hol­des, så det til stadighed kan levere forsyning i høj kvalitet.

Stk. 3. Bestyrelsen er pligtig at holde sig orienteret om den tekniske udvikling og at stille forslag til generalforsamlingen om vedligeholdelse, opgradering og investering i nye tekniske muligheder.

Stk. 4. Bestyrelsen udpeger af sin midte et bestyrelsesmedlem, der har ansvar for den tekniske over­vågning af anlægget.

Stk. 5. Bestyrelsen kan indgå aftaler med eksterne leverandører om løbende ved­li­ge­hol­delse af det tekniske anlæg.

Stk. 6. Bestyrelsen skal sikre, at den fornødne tekniske dokumentation af anlægget er til stede og lø­bende.

.

§ 11. Udbygning og udvidelse af anlægget

Generalforsamlingen kan efter forslag fra bestyrelsen beslutte udbygning af anlægget med nye tek­niske muligheder eller udvidelse af anlægget til nye geografiske områder.

Stk. 2. Forslag efter stk. 1 skal indeholde en beskrivelse af såvel tekniske forhold og muligheder som finansieringen heraf. Forslag skal optages som særskilt punkt på dagsordenen.

Stk. 3. Medlemmerne er pligtige til årligt at indbetale et af generalforsamlingen fastsat bidrag, even­tuelt fastsat for et begrænset antal år, til dækning af fremtidige anlægsinvesteringer (opgrade­ring, udbygning og fornyelse af antenneanlægget) efter stk. 1. Generalforsamlingen kan på den or­dinære generalforsamling ændre størrelsen af bidrag. Ved udmeldelse eller eksklusion påhviler for­pligtelsen til indbetaling af evt. udestående bidrag medlemmet i en fem-årig periode, der regnes fra vedtagelsen af bidraget, dog højest for den resterende periode for det pågældende bidrag, hvis bidragsforpligtel­sen er tidsbegrænset efter 1. punktum. Ved udmeldelse i forbindelse med fraflytning kan medlem­met frigøres fra forpligtelsen, hvis den nye husstand bliver medlem af foreningen og dermed over­tager forpligtelsen.

§ 12. Samarbejde med andre anlæg eller udbydere

Aftaler om samdrift af antenneanlægget med antenneanlæg tilhørende anden ejer eller etablering af fælles signalforsyning med anten­neanlæg tilhørende anden ejer skal efter forslag fra bestyrelsen forelægges til godkendelse på generalforsamling. Forslag til aftale skal optages som et selvstændigt punkt på dagsordenen.

§ 13. Fælles bestemmelser om eksterne ydelser

Forslag til aftaler og kontrakter jf. § 11 – 12 skal i hovedtræk forelægges og refereres på generalforsamlingen.

Stk. 2. Aftaler og kontrakter jf. § 11 – 12 skal på anfordring kunne gennemses af et­hvert medlem, der eventuelt skal skrive under på en erklæring om, at indholdet ikke må refereres uden for fore­nin­gen.

Stk. 3. Ydelser, som leverandører eller foreningen stiller vederlagsfrit til rådighed for medlemmer, herunder bestyrelsesmedlemmer eller ansatte, skal fremgå af bestyrelsens beretning til generalfor­samlingen eller af årsregnskabet.

§ 14. Information og kommunikation

Bestyrelsen holder medlemmerne løbende orienteret om foreningens forhold, herun­der især takster, programmer, rettigheder og pligter på en hjemmeside, som forenin­gen driver.

Stk. 2. Bestyrelsen kan udsende nyhedsbreve pr. e-mail til medlemmer, der ønsker at modtage så­danne.

Stk. 3. Bestyrelsen udpeger af sin midte et bestyrelsesmedlem, der har ansvar for foreningens hjem­meside.

§ 15. Administration og medhjælp

Bestyrelsen kan hyre ekstern bistand/antage lønnede medarbejdere til udførelse af opgaver med informa­tion, vedligeholdelse af anlægget, administration m.m.

Stk. 2. Bestyrelsens kompetence til at træffe beslutninger efter disse vedtægter, kan ikke overdrages til ekstern bistand/lønnede medarbejdere.

§ 16. Ordinær generalforsamling

Generalforsamlingen er foreningens højeste myndighed.

Stk. 2. Ordinær generalforsamling afholdes hvert år i første kvartal.

Stk. 3. Generalforsamlingen indkaldes af bestyrelsen med mindst 3 ugers varsel med angivelse af dags­orden, tid og sted samt regnskab for det forløbne regnskabsår og budget for det kommende år eller med oplysning om, hvor og hvornår dette er frem­lagt.

Stk. 4. Indkaldelse skal ske ved opslag på foreningens Infokanal og hjemmeside.

Stk. 5. Er der rettidigt indkomne forslag til behandling på generalforsamlingen, skal disse forslag gengives på infokanalen og/eller hjemmesiden.

Stk. 6. Dagsordenen for den ordinære generalforsamling skal mindst indeholde føl­gende punkter:

1. Valg af dirigent

2. Valg af referent og stemmetællere

3. Beretning fra bestyrelsen om foreningens virksomhed i det forløbne år og planer for det kommende år

4. Aflæggelse af regnskab for det forløbne år til godkendelse

5. Behandling af forslag fra bestyrelsen eller medlemmerne

6. Behandling af budget og fastsættelse af kontingent

7. Valg af bestyrelsesmedlemmer og bestyrelsessuppleanter

8. Valg af kritisk revisor og revisorsuppleant

9. Eventuelt.

Stk. 7. Forslag fra medlemmerne til behandling under dagsordenens punkt 5 skal med forslagsstillerens kontaktoplysninger og underskrift være formanden i hænde senest 10 dage før ge­neralforsamlingen. Fristen skal bekendtgøres i generalforsamlingsindkaldelsen.

Stk. 8. Under pkt. 3 eller 4 skal bestyrelsen orientere om honorarer eller andet, be­styrelsesmedlemmer har modtaget fra foreningen, og evt. ydelser, bestyrelsesmed­lemmer har modtaget fra leverandører eller andre firmaer.

§ 18. Fælles bestemmelser for generalforsamlinger

Alle beslutninger på en generalforsamling træffes ved almindeligt stemmeflertal, medmindre andet fremgår af disse vedtægter.

Stk. 2. En vedtægtsmæssigt indkaldt generalforsamling er beslutningsdygtig.

Stk. 3. Alle medlemmer af en husstand kan deltage i generalforsamlingen, men hver husstand har kun 1 stemme. Medlemmer, som er i restance med betalinger til for­eningen, kan ikke stemme.

Stk. 4. Et medlem kan ved skriftlig fuldmagt afgive stemme for et – og kun et – andet medlem. Fuldmagter afleveres til bestyrelse ved fremmøde på generalforsamlingen og fuldmagterne overbringes til dirigenten efter dennes valg.

Stk. 5. Dirigenten afgør eventuel uenighed om stemmeret, stemmesedler og fuldmagter.

§ 19. Bestyrelsen

Foreningen ledes af en bestyrelse på 5 medlemmer, der vælges for to år ad gangen på ordinære ge­neralforsamlinger, således at 2 bestyrelsesmedlemmer er på valg i lige år, og 3 bestyrelsesmedlem­mer er på valg i ulige år.

Stk. 2. Generalforsamlingen vælger formand.

Stk. 3. Bestyrelsen konstituerer sig med næstformand, kasserer/økonomiansvarlig, sekretær/referent, tilsynsførende med tekniske anlæg og an­svarlig for hjemmeside (webmaster).

Stk. 4. Bestyrelsen leder foreningens anliggender mellem generalforsamlinger og træffer alle de beslutninger, der ikke er henlagt til generalfor­samlingen.

Stk. 5. Bestyrelsen har pligt til at træffe de beslutninger og fremsætte de forslag, der fremgår af denne vedtægt.

Stk. 6. Bestyrelsen fører en protokol over sine beslutninger.

Stk. 7. Bestyrelsens protokol medbringes på generalforsamlingen, hvor den på forlan­gende forevises for dirigenten. Foreningens revisorer kan ligeledes forlange indsigt i protokollen. Dirigenten og revisorerne har ikke adgang til at læse beslutninger, der vedrører personlige eller fortrolige forhold.

Stk. 8. Bestyrelsen fastsætter selv sin forretningsorden.

Stk. 9. Bestyrelsen kan yde honorarer og godtgørelser til medlemmer af bestyrelsen. Størrelsen af honoraret og modtageren skal fremgå af årsregnskabet og indgår i ge­neralforsamlingens godkendelse af dette.

Stk. 10. Bestyrelsen repræsenterer foreningen udadtil.

§ 20. Tegning

Formanden tegner i almindelighed foreningen udadtil, i forhold til medlemmer og le­verandører.

Stk. 2. Kassereren kan attestere betalinger, der er fastsat i budgettet eller godkendt af bestyrelsen.

Stk. 3. Bestyrelsen kan tildele andre bestyrelsesmedlemmer ret til at tegne foreningen på særlige om­råder.

Stk. 4. Bestyrelsen kan meddele prokura til andre personer i forbindelse med indgå­else af administra­tionsaftaler.

Stk. 5. I formandens fravær tegnes foreningen af næstformanden sammen med yderligere et bestyrelsesmedlem.

Stk. 6. Nye kontrakter og aftaler der udgøre mere end 5 % af foreningens årlige omsætning skal underskrives af formanden eller dennes stedfortræder og yderligere et bestyrelsesmedlem.

§ 21. Økonomi

Foreningens aktiver er det tekniske anlæg som foreningen ejer helt eller delvis. Andre aktiver er eventuelle andele af andre installationer, indskud i banker, statsobligationer, tilgodehavender og de lø­bende ydelser, medlemmerne er forpligtet til at betale.

Stk. 2. Foreningens likvide midler placeres på en eller flere driftskonti, der sikrer likvi­ditet til at be­tale foreningens løbende forpligtelser. Midler placeres i øvrigt til bedst mulig forrentning i en bank eller i statsobligationer.

Stk. 3. Foreningen kan optage lån til finansiering af anlægsudgifter og udvidelser. For­eningens aktiver jf. stk. 1 kan stilles som sikkerhed for lånet. I denne forbindelse kan gives forskrivning eller virksomhedspant til långiver på fremtidige betalinger fra medlemmerne.

Stk. 4. Foreningen kan leje/lease udstyr/anlæg.

Stk. 5. Foreningen hæfter kun for sine forpligtelser med den af foreningen til enhver tid tilhørende formue. Foreningens medlemmer herunder også bestyrelsen hæfter dog personligt med op til 3.000 kr. pr. medlem som sikkerhed for kassekredit eller køb af udstyr, udvidelse af anlægget eller midlertidig finansiering af anlægsprojekter.

Stk. 6. Foreningen er ikke ansvarlig for hverken direkte eller indirekte tab hidrørende fra levering af eller driftsforstyrrelser vedrørende foreningens ydelser.

§ 22. Økonomisk forvaltning

Bestyrelsen kan ikke indgå aftaler, der giver afkald på ejerskabet til hele eller dele af antenneanlægget.Sådanne aftaler skal godkendes af en generalforsamling.

Stk. 1. Indtægts- og udgiftsbilag skal opbevares i 5 år og derefter kasseres. Sådanne bilag kan dog destrueres straks efter generalforsamlingens godkendelse af regnska­bet, såfremt de scannes eller på anden måde digitaliseres til en fil, der kan opbevares i stedet.

Stk. 2. Regnskaberne opbevares mindst 5 år og bør i digitaliseret form opbevares så længe regnskabet indeholder dispositioner, der har betydning for dokumentation af foreningens anlæg.

§ 23. Forsikring

Bestyrelsen skal tegne forsikring, der dækker arbejdsskade for personer, der arbejder i foreningens tjeneste, bestyrelsesansvar, foreningens erstat­nings­an­svar over for 3. person samt brand og udefra kommende skader på det tekniske anlæg.

Stk. 2. Bestyrelsen kan tegne andre forsikringer.

     § 24. Regnskab og revision

Foreningens regnskabsår er fra 1. januar til 31. december.

Stk. 2. Regnskab og årsrapport udarbejdes af bestyrelsen så betids, at det kan fore­lægges på generalforsamlingen.

Stk. 3. Regnskabet gennemgås af to generalforsamlingsvalgte, kritiske reviso­rer, der sikrer, at bestyrelsens dispositioner er i overensstemmelse med vedtægterne og generalforsamlingens beslutninger. Uanmeldt kasseeftersyn kan finde sted, når revisorerne ønsker det og skal ske mindst én gang årligt.

Stk. 4. Kritiske revisorer vælges af generalforsamlingen for to år med en hvert år. Revisor­sup­ple­ant vælges hvert år for et år.

Stk. 5. Evt. valg af ekstern registreret eller statsautoriseret revisor foretages af bestyrelsen.

§ 25. Vedtægtsændringer

Ændring af nærværende vedtægter kræver, at forslag hertil er optaget på dagsordenen for en generalforsamling med angivelse af foreslåede ændringer, og at 3/4 af de fremmødte stem­mer herfor.

Stk. 2. Tvivlsspørgsmål vedrørende forståelsen af disse vedtægter afgøres af generalforsamlingen.

§ 26. Foreningens ophør

Foreningens opløsning, herunder salg af anlæg eller sammenslutning med en anden forening, skal besluttes på en generalforsamling.

Stk. 2. På generalforsamlingen hvor forslaget første gang fremlægges kræves det, at 3/4 af foreningens medlemmer stemmer herfor. Er 3/4 af foreningens medlemmer ikke til stede, men stemmer et almindeligt flertal for opløsning, skal bestyrelsen indkalde til en ny generalforsamling, der skal afholdes inden 6 måneder efter den første generalforsamling.

Stk. 3. Såfremt almindeligt flertal stemmer for opløsning på den første generalforsamling, skal bestyrelsen:

A. Annoncere dette i lokale blade med anmodning om, at dokumenterede krav mod foreningen skal være foreningen i hænde inden 3 måneder.

B. Informere medlemmer og samarbejdsparter, der anmodes om at fremsende dokumenterede krav, således at de er foreningen i hænde inden 3 måneder.

C. Udarbejde forslag til salg eller overdragelse af foreningens aktiver herunder særligt det tekniske anlæg m.m.

D. Udarbejde forslag til hvorledes foreningens formue efter betaling af al gæld skal fordeles sammen med oplysning om de skattemæssige konsekvenser heraf.

Stk. 4. På den anden generalforsamling kan opløsningen besluttes med 3/4 af de ved mødets start tilstedeværende stemmer. Stk. 5. Bestyrelsen forelægger punkterne stk. 3 pkt. A.-D. til beslutning, og generalforsamlingen nedsætter et likvidationsudvalg, der endeligt udfører generalforsamlingens beslutninger, og senest 3 måneder efter denne generalforsamling sender en skriftlig meddelelse til alle foreningens medlemmer om den endelige afvikling.

Disse vedtægter er vedtaget på generalforsamlingen den 20. marts 2019

Dirigent: Per Bækmark
Referent: Ole Knudsen
Formand: Per Juul Nielsen

Elvernet, Hårlev Antenneforening
CVR. 18052202
Hovedgaden 18
4652 Hårlev
Tlf. 44 40 46 52
E-mail: mail@elvernet.dk
www.elvernet.dk

Antennehuset
Metalvej 2
4652 Hårlev

Åbent torsdag kl. 18-19

Foreningen er stiftet den 30. April 1980